» Gwarancja

Kategorie

Dodatkowe opcje przeglądania

Kontakt

  • MOTORUS.PL
    NIP: 522-145-00-17
  • E-mail:sklep@motorus.pl
  • Telefon693-639-699
    22 722-01-45
  • Fax22 722-01-45
  • Gadu Gadu26516661
  • Godziny działania sklepuMOTORUS.PL sklep motocyklowy Al. Prymasa 1000-lecia 76D, lokal 16, 1 PIĘTRO, 01-424 Warszawa pn.-pt. 10:00 - 19:00 Sobota: 10:00 - 16:00

Zmiana języka

PolskiAngielski

Waluta

Systemy płatności

  • PayU
  • Przelewy24
  • Sandander Consumer
  • MBANK Raty
  • PayU Raty

Wysyłka i zabezpieczenia

  • InPost
  • Poczta Polska
  • RapidSSL
  • Sklep Motorus.pl - opinie klientów

Gwarancja

Rodzaje gwarancji:
GOODRIDGE Gwarancja dożywotnia obejmuje wycieki z przewodów w miejscach zagniecenia. Reszta komponentów podlega standardowej gwarancji 2 lata.
LAZER Gwarancja standardowa 2 lata plus 3 lata gwarancji od producenta po wypełnieniu formularza na stronie producenta w terminie 7 dni od daty zakupu.
BUSE Gwarancja producenta wynosi 12 miesięcy.
Urządzenia elektryczne do wszelkich pojazdów muszą być montowane po sprawdzeniu poprawnego działania instalacji elektrycznej przed i za montowanym elementem i powinno być potwierdzone odpowiednim protokołem przez serwis motocyklowy lub elektryczny obsługujący pojazdy mechaniczne.

Wyciąg z regulaminu:
VI.    Reklamacja, gwarancja, rękojmia
1.    Towary oferowane w sklepie są objęte gwarancją producenta.
2.    Na Sprzedającym ciąży prawny obowiązek dostarczenia towarów bez wad. Kupujący może zgłosić przysługujące mu roszczenia w zakresie wad towarów wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@motorus.pl , lub drogą pocztową na adres MOTORUS.PL Piotr Brzeziński, Aleja Prymasa Tysiąclecia 76D lok. 16, 01-424 Warszawa. W zgłoszeniu reklamacyjnym, w celu przyspieszenia jego rozpatrzenia, prosimy o podanie przyczyny zgłoszenia, roszczenia zgłaszanego przez Kupującego oraz danych kontaktowych Kupującego.
3.    Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Kupujący może:
1.    złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towarów bez wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada towaru jest nieistotna;
2.    żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedający jest zobowiązany wymienić wadliwy towar na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego.
4.    Jeżeli Kupującym jest Konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
5.    Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć wadliwy towar na następujący adres: MOTORUS.PL Piotr Brzeziński, Aleja Prymasa Tysiąclecia 76D lok. 16, 01-424 Warszawa, zgodnie z odpowiednimi przepisami Kodeksu cywilnego.
6.    Jeżeli Kupujący będący Konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
7.    Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku zakupu towarów przez Konsumenta - bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
8.    W przypadku nieuwzględnienia roszczenia z tytułu rękojmi towar zostanie wysłany ponownie na adres Kupującego.
 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl