Strona główna » Gwarancja
Kategorie
Dodatkowe opcje przeglądania
Kontakt
  • MOTORUS.PL Piotr Brzeziński
  • MOTORUS.PL
    NIP: 522-145-00-17

  • E-mail:sklep@motorus.pl
  • Telefon693-639-699
    22 722-01-45
  • Fax22 722-01-45
  • Godziny działania sklepuMOTORUS.PL sklep motocyklowy Al. Prymasa 1000-lecia 76c, lokal 1, 01-424 Warszawa pn.-pt. 10:00 - 19:00 Sobota: 10:00 - 16:00
Producenci
100%3M4PLAY4RIDEABUSACCELACCOSSATOACERBISACTIVEAFAMAKRAPOVICALL BALLSALPINEARI TECHNOPOLYMER AGARIETEATEATHENAAUTOLAND MOTO CAREAUTOSOLAUVRAYBAAS Bike PartsBAZZAZBEL-RAYBERUBihr VICMABIKE ITBIKETECBLACKBIRDBLITZBMC Air FilterBODYDRYBOSCHBRAKINGBREMBOBRONCOCARBONE LORRAINECARDOCARTECHNICCASTROLCHAMPIONCLCRCCROSS PROCROSS-CENTERCYLINDER WORKSD.I.DDAYCODAYTONADAYTONA International Trading CoDELLORTODELTA BRAKINGDENSODOMINODZEEBC BRAKESEBSECOTANICAELECTREX WORLD LTDELECTROSPORTELFENEOSENIESJOTEXIDEEXTREMEFIX NIPPELFULBATFUNNELWEBGAERNEGALFERGIVIGOODRIDGEGROSSKOPFGZH-TRONICHAAN WHEELSHAGONHANSHEALTECH ELECTRONICSHEIDENAUHELHELDHI-LEX Corp.HIFLOFILTROHONDAHOT RODSHOTCAMSHYPERPROIPONEIRODIRONHEADISONIXILIXRACEJMCJMPJMT JM TechnicsJTKAPPAKEITIKNKOSOKYBLANDPORTLAZERLighTechLIQUI MOLYLOCTITELOOKWELLM.LINEMAGURAMAHLEMANN-FILTERMANNOLMC International Inc.MEFOMETEORMETZELERMICHELINMIDLANDMITASMIWMORSEMOTO BRACKETSMOTO-MASTERMOTO-STYLMOTOBATTMOTOFILTROMOTULMOVEOMRAMULTI AIRNAMURANEVR-DULLNEWFRENNG BRAKE DISCNGKNHCNISSINOHLINSORLENOSRAMOXFORDPATROLLINEPHILIPSPOLISPORTPOWER COMMANDERPOWER FORCEPP TUNINGPRINTProducent domyślnyPROFITOOLPROGRIPPROMOTOPROMXPROXPUIGRACE TECHRAVENOLRCS cablesREGINAREKLUSERema TIP TOP GmbHRENNERRENTHALRG RACINGRKRMSS100SAS-TECSBSSCOTTOILERSEALEYSENASHADSilkolene FUCHSSKFSKYRICHSpeed BleederSTOMPGRIPSUNSTARSW-MOTECHTECMATETECMAXXTEROSONTIREBALLSTKRJTLT MOTORTNKTOURMAXTRW LUCASTUBLISSUFIUFOVALVOLINEVee RubberVERTEXVESRAHWILBERSWINDEROSAWIRTHWISECOWMWOSSNERXENAYOSHIMURAYSSYUASAZAP-TechniXZTECHNIK
Zmiana języka
PolskiAngielski
Waluta
Systemy płatności
  • PayU
  • Przelewy24
  • Paynow
  • PayU Raty
Wysyłka
  • InPost
  • Poczta Polska
  • DHL

Gwarancja

Rodzaje gwarancji:
GOODRIDGE Gwarancja dożywotnia obejmuje wycieki z przewodów w miejscach zagniecenia. Reszta komponentów podlega standardowej gwarancji 2 lata.
HEL Gwarancja standardowa 2 lata, a po zarejestrowaniu produktu przez klienta na stronie producenta dożywotnia na miejsce zagniecenia, zarobienia przewodów. Obejmuje wady materiałowe, nie obejmuje uszkodzeń wynikłych ze względu na nieprawidłowy montaż (przetarcia, przepalenia, załamania, zagięcia, wyrwanie lub wyłamanie końcówki na skutek rozciągania, itp) oraz wad mających charakter wizualny nie mających wpływu na działanie (dekoloryzacja i uszkodzenia powłok).
LAZER Gwarancja standardowa 2 lata plus 3 lata gwarancji od producenta po wypełnieniu formularza na stronie producenta w terminie 7 dni od daty zakupu.
BUSE Gwarancja producenta wynosi 12 miesięcy.
Urządzenia elektryczne do wszelkich pojazdów muszą być montowane po sprawdzeniu poprawnego działania instalacji elektrycznej przed i za montowanym elementem i powinno być potwierdzone odpowiednim protokołem przez serwis motocyklowy lub elektryczny obsługujący pojazdy mechaniczne.
RACING - elementy użyte na torze wyścigowym lub wyprodukowane tylko na tor wyścigowy NIE PODLEGAJĄ GWARANCJI ANI RĘKOJMI.

Wyciąg z regulaminu:
6.    REKLAMACJA PRODUKTU
6.1.    Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w tym art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).
6.2.    Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
6.3.    Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
6.3.1.    pisemnie na adres: MOTORUS.PL Al. Prymasa Tysiąclecia 76c/1, 01-424 Warszawa;
6.3.2.    w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@motorus.pl.
6.4.    Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
6.5.    Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
6.6.    Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: MOTORUS.PL Al. Prymasa Tysiąclecia 76c/1, 01-424 Warszawa. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
6.7.    Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu