REKLUSE automatyczne sprzęgła motocyklowe do motocykli OFF-Road i Harley-Davidson. REKLUSE działa automatycznie i pozwala na zmianę biegów bez użycia sprzęgła i POZWALA na ZATRZYMANIE motocykla BEZ użycia całkowitego sprzęgła przy wciąż pracującym silniku. Natomiast jeśli chcesz ruszyć to wystarczy po prostu dodać gazu przy załączonym odpowiednim biegu i rozkoszować się jazdą. REKLUSE występuje obecnie w dwóch wariantach: Core EXP 3.0 - zestaw składa się z kosza sprzęgłowego ( specjalny pod automatykę), tarcze i wewnętrzne piasty REKLUSE oraz dekiel pokrywy sprzęgła ( grubszy i bardziej wytrzymały od oryginału), który zapewnia lepszy przepływ oleju oraz EXP 3.0 składający się z tarcz oraz wewnętrznej piasty REKLUSE, które po założeniu w miejsce oryginalnych tarcz i przekładek powodują automatyzację pracy sprzęgła.
REKLUSE: 1. Sprzęgła automatyczne – pozwalają na jazdę oraz zatrzymanie bez użycia sprzęgła. Dzięki bazie EXP, która działa na zasadzie sprzęgła odśrodkowego możesz zapomnieć całkowicie o używaniu sprzęgła. Po prostu zatrzymujesz się bez wciskania sprzęgła i motocykl nie gaśnie; a. EXP 3.0 – dostępne do ograniczonej ilości modeli. Zawiera: bazę EXP, przekładki stalowe, sprężyny oraz wysprzęglik (do wybranych modeli); b.Radius X – zawiera bazę EXP, przekładki stalowe, tarcze sprzęgłowe, sprężyny, wysprzęglik (do wybranych modeli); c.Radius CX - zawiera bazę EXP, kosz sprzęgłowy wewnętrzny, przekładki stalowe, tarcze sprzęgłowe, sprężyny, wysprzęglik (do wybranych modeli); d. CORE EXP 3.0 - zawiera bazę EXP, dekiel sprzęgła, kosz sprzęgłowy wewnętrzny, przekładki stalowe, tarcze sprzęgłowe, sprężyny, wysprzęglik (do wybranych modeli). 2. Sprzęgła manualne - sprzęgła przeznaczone do sportu. Dzięki wysokiej klasy komponentom są lżejsze, trwalsze od sprzęgieł OEM oraz pozwalają na lepszą kontrolę pracy sprzęgła. Tego modelu używa np. Graham Jarvis ora Cody Webb. a.Core Manual TORQ Drive - zawiera: dekiel sprzęgła, kosz sprzęgłowy wewnętrzny, tarcze sprzęgłowe, przekładki stalowe, sprężyny; b.Core manual - zawiera kompletny kosz sprzęgłowy, przekładki stalowe oraz sprężyny. 3. Kosze sprzęgłowe – są lżejsze oraz wytrzymalsze od OEM. 4. Hamulce pomocnicze – dzięki zamocowaniu dodatkowej dźwigni hamulca na kierownicy, możesz pozwolić sobie na lepszą kontrolę nad motocyklem.